Ozgesa gece uyutmuycak.kadar oksuruyosa ve bu gün icindede çok fazlaysa evet doktora gitmelisin ama inan çok değilse ya tükürüğü kaciyodur,ya anne sütü ya banyodan sonra su kaciyidur gibi (bunlarida kafama göre yazmiyrm doktorumuzun dediği şeyler yani)