Kızlar beslenmeden hemen sonra olan bir durum değil genelde. Durup dururken başlayabiliyor hıçkırık. Nasıl geçer bileniniz var mı uzun sürüyor bir de. Çok sinirleniyor bebeğim haliyle ağlıyor. Doktor beslersen geçer diyor da, tekrar emerken bir yandan hıçkırması boğacak gibi yapıyor onu. Hem de çok beslendiği için kusuyor sonrasında bu yüzden. Emzik de pek fayda etmiyor. Su da tavsiye etmiyor doktor. Ne yapsam bilemedim