Yenianneyimben ben de bır sey yemiyordum ta 3 gün oncesıne 40 gün boyunca , inan tek yediğim patlıcan kabak ıspanak:D gerı kalan her sey gaz yapıyor. Sonra bır doktor arkadasıma sordum, dedı her seyden yemezsen sütün kalıtesız olur ve bır ay sonra saç dökulmelerın daha da cogalır.