Merhaba kızlar kaç zamandır bu sıvılcelerle bas edemıom sampuan atopıl krem hepsını aldm denedm fayda etmedı kaç doktora götürdüm bellı bırsey soylemıyor egzamada olabılır sut alerjısı de olabılır dıyorlar suan sut urunlerını kestım ama herhangı test yapmadan soyledıler bn yınede kestım bu sıvılceler vucudunada atmıtı sonra gectı sımdı tekrar geldı yuzune yıne gectı bır sonuyor bır cıkıyor bu sıvılceler ne acaba
`
`)