Sezenkumsal92 Kizlar bebegim ishal oldu surekli kaka yapior altini degisyorum cirt t geri yapio napicam yardım
deletedmom2200 Sezenkumsal92 eğer günde 10 kereden fazla ve sulu şekilde bez alıyorsanız ishal evet. Bu şekilde mi bebeğinizinde. Eğer daha fazlaysa doktora gidin çünkü vücudu susuz da kalabilir ihmal etmeyin bence
Seydanur2355 Canim benimde 25 gunluk doktora bosuna gitme ..cunku bebekler meme emdiklerinden anne sutu yagli oldugundan bebekde direk sivi kakaya neden oluo..kabiz olsa kati olsa sotun..ben gunde 5 6 kere en az bez degistiriom ve hepsi sari bazen yesil sivi kaka .. :) meraklanma..bol bol emsin bol.bol yapsin ..
Titizana Benimde bebeğim tam 1 aylıkken ishal olmuştu kakasında lökosit fazlalığı olduğu anlaşıldı ve 1 hafta hastanede yattı bence de götürün Sizinkinde ciddi birşey yoktur bence geçmiş olsun
Seydanur2355 Ben dr goturdum korkma dedi ..gercekden de arastirdim baktim sık sık kaka yapiomus bebekler.. ben biraz once banyo yaptirdim kaka yapmisdi sonra dus aldirirken kuvete yapti snra altini bagladim.meme de iken gene yapti :) ama tabi yine gturmek istersen gotur ..