Mervecem benimde bebeğim 2,5 aylık eşim korona büyük ihtimal bende öyleyim koku ve tat alamıyorum bebeğim dün biraz ateşlendi doktoru aradık calpol alın verin dedi biraz rahatlattı o uyudu hep.surekli ateşini ölçüyorum 37,5 tü en son.iç zıbınıyla yatırıyorum eklem yerlerine ılık suyla bez koyuyorum.Bebekler sadece ateş yükselerek atlatıyo panik yapmayın dedi doktor.