Merhaba pazartesi günü eşimin belirtileri başladı salı günü test yaptırdı pozitif çıktı. bebeğim 2 buçuk aylık dünden beri çok huysuz ateşi 37,7. Doktoru aradık biraz calpol verebilirsiniz dedi verince 36,9 düşüyo ¾ saat sonra yine aynı yükseliyo.Bebegi corona olanlar vardır aramızda.Neler yaşadınız ne yaptınız anlatır mısınız