Merhaba güzel anneler bebeğim şuan 6 bucuk aylik 2 aylıktan bu yana meme reddi yaşıyoruz hiç düzelmedi bide besin alerjisi olduğu için normal mamalardan kullanamıyorum doktorun numunelik verdiği mamayida asla içmedi geceleri açlıktan uyaniyor ama ne yapsam emmiyor geri uyutuyorum yüreğim dayanmıyor artik ne yapabilirim fikir verin bana