Malum 2 yaş sendromu uyumak istemiyor yatağına girmek istemiyor sürekli çığlık kıyamet.ama sonunda çözümü buldum 😃 kendi yatağımıza alıyoruz biraz babası da bizimle yatıyor kızın artık gece oldu uyumamız gerek diyip yatıyorum hafif yağmurlu melodiler biraz tıpışlama ve uykuya geçiş ne sallama ne de meme emmek😂 evet 1 saat sürüyor uyuması ama git gide erken uyumaya başlıyor bir de gece uyanmaları biterse keyfime değecek yok 😂 sizde durumlar nasıl ?