cananedizengin Aslında o aylarda içmek ister çünkü emme hareketiyle Varsa gaz sancısını hafifletir sonra da kusar. gece ne kadar sıklıkta uyanıyor sadece açlıktan uyanmadığımızda oluyordu bizim büyüme atak dönemi oluyordu yani bebeğiniz biberonunda ki süt gittiğinde de emiyorsa biraz daha süt verebilirsiniz 30 ml kadar ama gece sık uyanıp azar azar içiyor günlük içmesi gerekeni bir anda değil daha parça parça alıyordur Buda sancı olasılığını azaltır gözlemleyeceksiniz mecburen 🤷🏻♀️