Nesoo12 benim oğluma 2 aylıkken verilmişti hava dediğimde şöyle anlatıyım hani astım hastaları ilaç kullabır ya onların ilaçlarına benziyor bide maske veriyorlar o maskeden basıyorsun havayı 10 sn kadar bekliyorsun ama bu hava sayesinde kolay atıyor balgamı öbür türlü öksürcem dii hep kusturuyordu havayı verince kakasından çıkıyordu