Arhim aslında çilek alerjen olabilir 10 aylık ama verdim ben şuanlık bişey yok ya muzlu ya vanilya deneyebilirsin içine bisküvi koyuyorum bi kere ağzına değip tadını alsa açar bi de stres yapıyosan yemiyo diye ondan de etkilenebilir bazen ağzını açmıyo vermiyorum bişey mamaya güveniyo nolsa verir diye ama benim yüzümden oldu sarılık oldu diye korkumdan alsın mamayı dedim bi daha da aç bırakmadım zayıf kalır falan diye sonuç yine zayıf sağlık ocağı doktoru şimdi yemezse ilerde de yemez dedi kendimi yıprattım kaç gün yemiyo diye sinirden ağladım şimdi şimdi kendine geldi en kısa zamanda inşallah yemeye başlar zaten diş çıktığı zaman reddetmesi normal