Egeninannesii
Şu 3-4 gündür memeye gelince çığlık çığlığa ağlıyor 😫 uykuya dalarken veya uyanınca zor emziriyorum gogsumlerm taş gibi oldu bugün sagmaya başladım 😶 2 aylık 12 gunluguz bu süreç ne zaman geçer acaba kucağımda hoplata ziplata zor emziriyorum 😑😑Süt alerjisi var 1aydir süt ürünlerini tuketmiyorum huzursuzluk baya azalmıştı şimdi yine başladı bugün 1saat ağladı nerdeyse zorla emzirdim uyudu😐