Bebeğim 6 aylik. Atopik dermatiti var. Test yapıldı. Sadece yumurtaya alerjisi olduğu ortaya çıktı. (Şimdiye kadar yumurta yememişti ben de hiç sevmem ben de yememiştim. Beni emiyor) doktorumuz aptamil pregomin as verdi. Hero baby yiyorduk. Süte alerjisi olmayan çocuğa neden aptamilin alerji maması verildi acaba. Tadı berbat. Hero baby ye zar zor alışmıştık. Sütüm de yetmiyor. Henüz herşeyi yemeye de başlamadık. Aptamili yedirmeli miyim zorla kafam karıştı :/