sarisinbayan Selam arkadaşlar bebeğim 2. Ay aşısı oldu ve 3 kere ard Arda oldu iğne sizde de aynı miydi acaba 3 keremi vuruldu bebeğiniz huysuzmu
Senammm sarisinbayan 2 bacak 1 kol oluyo evet huzursuzluk oluyo atesin kontrol edin ara ara bir gun oldu bıxde huzursuzluk
elham sarisinbayan evet öyle oluyor.huzursuzluk sabaha kadar ateş devam etti.bebek sana daha yakin olmak istiyor sürekli.
212121 sarisinbayan bende bugün yaptirdim iki bacak bir kol😴😴 bebegim cok huzursuz ve durmadan ağlıyor yani anlayacağınız gayet normal. Ateşine dikkat edin. Bizde daha bisey yok cok şükür ama olabilirmiş. Gecmis olsun hepimize
Ensari sarisinbayan evet öyle oldu huysuzlukta oluyo ama üç tane iğne bize yapılsa eminim bizde öyle olurduk onlar daha bebekler ve tenleri çok hassas her şey onların iyilikleri için yapıcak bişi yok