Gizemabc Merhaba hanımlar, Kızım 11 aylık. Çok şükür alıcı dili baya gelişti. Basit komutları anlıyor. Canı isterse de yapıyor😅 Sadece cee diyor. En sevdiği oyun diye heralde. Başka kelime yok henüz. Sizin bebekleriniz ilk ne zaman konuştu, ne söyledi?
Elo10 Gizemabc merhaba günaydın 🎊🥳 benımkı daha 6 aylık klasık her bebek gıbı bısıler dıyo ama ‘dede’ demesı cok hosumuza gıdıyo 😅 bızım ıcın anlamlı onun ıcın klasık bır heceleme 😅😅
Mom0911 Gizemabc 6,7 aylıkken mama , 8 aylıkken baba demeye başladı oğlum😃 anlatıyor baya birşeyler pıcı pıcı diye😅
Canpolat58 Gizemabc bizim ki de 6 ay 13 günlük babababababa 😂😂😂😂 fazla babacı bizimkisi başbaşa kalınca diyorum anne anne de diye inadına anlıyormuşcasına babababa demeye devam ediyor 😂😂😂
Kuzeyin_annesi53 Gizemabc ilk anne dedi şimdi 11 aylık anne baba bide dede diyo arada bu diyo bazen ciss diyo kedi gördüğü zaman da pisi diyo 😀😀
Gizemabc Canpolat58 hevesinizi kırmak istemem; ama o babıldama hecelemesi. Yani anlamlı sayılmaz🤷🏻♀️😅
Canpolat58 Gizemabc 😂yok hayır babası ile olunca böyle gece uykusunda bile sesini duyunca bu şekilde uyanır 😂 bilemiyorum yani bizce anlamlı net 😂😂
eylulcyln Gizemabc kızım 5ay 20 günlükken baba demeye başladı. Şuan 9 aylık baba ve dede diyo anne halâ yok piyasada😂