Arkadaşlar bebeğim iki gündür çok rahatsız ateşi var dr a agoturdum antibiyotik başladık ama kafa tasinin arkasında kulak hizasında iki tane küçük oynayan beze var çok endişelendim dr da göster dedi ama randevu pzt ye bulabildim var mı yasasayan acaba yardımcı olur musunuz korkulacak birşey midir bu