Bizim de öyle üstünü giydirince dayak yiyo gibi agliyo ama nasıl ağlamak , üstü kirlenince ıslanınca başlıyorum nasıl degistiricem diye düşünmeye, ikide bir yanima gelip üstümü çıkar diyo cikarmasam kıyamet kopuyo, çorap hırka asla tutmuyo valla bu da ayrı bi dönem sanırım