ElifAda9 Kızım 40 günlük kucağımdan hiç inmiyor yatağa beşiğe ana kucağına koyunca hemen ağlıyor ne yapabilirim kollarımda derman kalmadı 😣
Limonlukekim ElifAda9 bebeğiniz kollarınızın arasındayken siz de uzanma pozisyona geçip dinlenebilir bu sırada bebeğiniz de mışıl mışıl uyur 😴
dontsleppyunhappy ElifAda9 öyle oluyorlar canım, senin kokun sıcaklığın onu rahatlatıyor. Bizde o zaman lar ne yapıcaz diye düşünüyorduk, kucagımda uyuyor, yataga bıraktıgın an ağlayarak uyanıyor. Ama zamanla geçiyor biraz daha sabret geçecek.
Seherronya ElifAda9 doğru bir yöntem mi bilmiyorum ama ben şöyle yapmıştım biraz ağlamasına müsade ettim ellerini tuttum ovdum burdayım güzel kızım vs gibi sözlerle yatıştırmaya çalıştım . Kısa bir süre sonra yatıştı sürekli böyle devam ederek baya rahatlamıştım. Şuan 14 aylık çok güzel kendi kendine oyalanıyor bir işim olduğu zaman anlatıyorum annecim şuan işim var birazdan ilgilenicem seninle diye o da müsade ediyor bana . Böylelikle işimi gücümü herşeyimi yapıyorum
ElifAda9 dontsleppyunhappy inşallah geçer yoksa hiçbir şey yapamıyorum aynen sabırlı olmak lazım haklisiniz 😐
ElifAda9 Seherronya bende sizin gibi denedim bazen duruyor çok şükür ama bu ara hiç durmuyor ağlıyor almıyorum sonra ugunmsya başlayınca mecbur almaknzoeunda kalıyorum inşallah benim kızımda düzelir sizin düzeni bizde sağlarız 💐
Seherronya ElifAda9 bazı dönemler gerçekten çok zorluyorlar baya ağladığımı hatırlıyorum 😢 İnşallah düzelir çok uslu bir bebiş olur 🙏🙏
Masalmeva ElifAda9 alismis demkki cnm bzmkide ole alismisti 11 aylik olcak hala tepemde millet sen bu cocugu iyi tasiyon kolunda diyip duruyo😒
ElifAda9 Masalmeva ilk 3 gün sürekli kucaktaydi sütüm gelmediği için mama verdik gazi oldu hiç susmasi sonra da alıştı şimdi bile benim kollarım tartmamaya başladı sizi düşünemiyorum artık allah yardımcımız olsun 😑
Masalmeva ElifAda9 aynn cnm kucak isi grckten zor ben artk kollarm o kdr agriyoki gece gunduz sizliyo yatamiyom hc inmeye niyetine de yok kolumdan yasina yaklasti dusun yani siz bi an once yere alistirin cok gazi varsa oneriyim bitkisel urun biz o sayede aninda kurtulduk o zmn blki rhtlr ve glmz kucginiza
Yavuzuannesi2012 ElifAda9 canım önceden durup şuan durmuyosa büyük ihtimal 8. Hafta atak dönemindedir. İlk atağını yaşıyor. Bu dönemlerde bebekler çok ağlar ve sğrekli kucak ister. Uyumaya direnir
ElifAda9 Yavuzuannesi2012 aynen dedigi niz gibi cidden direniyor uyumak istemiyor her yolu deniyoruz son çare eşim ile battaniye de salladik
Handeyavuz ElifAda9 bizde aynı şekildeyiz 4 gün sonra bizde 40 olucaz hep kucağımda yada ayağımda sallanmak istiyor ana kucağında uyuyordu ilk zamanlar şimdi benden ayrılmıyor, gaz problemide var belki o yüzden 😐🙁🤦♀️
ElifAda9 Handeyavuz benimde hiç kucağımdan inmiyor aguline dite gaz damlası var verin çok iyi geliyor o zaman rahat edersiniz gazdan yana