Gamzegunes 2 aylık bebegim uykuya dalamıyor 5 dakikada bir uyanıyor internette bu çayı gördüm sizce kullanmalımıyım
canimoglum_2020 Gamzegunes bizde öyleydik çay felan kullanmadık yenidoğanların uyku düzeni olmuyor genelde uyumuyorlar benim bebeğimde 2 aylıkken büyük insan gibi saatlerce uyumuyordu zamanla düzene giriyor
Seydakuzey Gamzegunes bitki cayları zararlı diye biliyorum ama eskiler hep yararlı derler milupanın gece cayını mamsel rezene ve tohum rezene kullandım benimkide uyumuyordu 1 2 cay kasıgı içiriyordum şekersiz milupa işe yaramıştı uyumasında ama içinde melisa papatya anason vardı
3children1mom Gamzegunes humananin çayından mi bahsediyorsun acaba yani sıra trend yol da bay bay die damla vardı ama bebegin cok küçük cnm bence en zararsız papatya çayı üç sütünden geçsin
Gamzegunes canimoglum_2020 Geceleri aslında uyuyor sadece gündüzleri sıkıntımız var endişe ediyorum çok huzursuz
Sirius-10 Ben de kullanmayı düşünüyordum ama doktor önermedi damlayı kesinlikle önermedi çay da Melisa yada Rezene bir çay kaşığı verebilirsin dedi.. verdim ama maalesef bizde çay may da fayda etmiyor