Merhaba anneler, bebeğimin genelde 2 saatte bir uykusu geliyor ayakta sallayarak uyutuyorum fakat kundak yapmaya başladığım anda ağlamaya başlıyor çok ağlıyor kucağıma alıyorum sakinleşmiyor uyanıncada ağlayarak uyanıyor. Böyle sorun yaşayan annelerimiz nasıl aştınız Allah aşkına dayanamıyorum çok üzülüyorum artık ya