Cerenhelin Kızlar bebeğim her beslenme sonrası kusuyor doktor tahlilleri temiz çıkınca reflü dedi ve aptamil ar maması almamı söyledi. Aldım fakat Avent tek delikli biberondan geçmiyor mama. Ar mama kullananlar kaç delikli uç ile içiriyorsunuz bebişlerinize acaba ?
damlahira Cerenhelin benim kızımda da var bizde bebelac gold ar kullanıyoruz mama koyu olduğu için siz suyunu bir tık fazla koyun çünkü mama soğudukça çöküyor su gibi kalıyor ondan biberondan geçmiyordur büyük ihtimal
Berken Cerenhelin mamayı önerilen kıvamda yapın biberon başlığını değiştirin. Daha sıvı yaparsanız bir anlamı kalmaz. Ben az akışlı biberon başlığı kullanıyordum normal akışlı biberon ucu aldım kolaylıkla içti
Cesurefe Bende zamanin aptamil ar cok kullandim kullanmadigim yedek meme ucunu kürdanla bi tık daha genisleterek verdim.dediginiz gibi gecmiyor ve o mamayi biraz sicak suyla yaptiginiz zaman da erimiyo daha da yapisiyor birbirine ilik ben suyla yapiyordum