4aylık oğlumla beslenme doğduğu günden beri problemliydi ancak son zamanlarda hiç istemiyor. Geceleri uyku halinde emzirebiliyorum gündüz de uyku halinde biberon alıyor sadece. Uyanık olduğu Zaman aç olsa bile asla mama yemek istemiyor. Biberon ağzındayken ağlıyor bile. Ama uykuda içiyor . Mama değiştirdim çare olmadı biberon değiştirdim yine olmadı. Gazını da hep alıyorum artık ne yapacağımı şaşırdım fikir bekliyorum 😔