Kızlar ben 20 günlük anneyim, doğum yaptıktan sonra doktorum ferro sanol, monovit d, ve bi ilaç daha yazmış onları kullanmaya devam etmem gerekiyormuş bebeğim de pedia d damlası kullanıyor, size sorum benim ilaçları kullanmam gerekiyor mu aç karina kullanmam gerektiği için içmek istemiyorum mutlaka kullanmam lazım mi siz kullanıyor musunuz ilaç yoksa kullanmadınız mi ?