asyasare normalde beraber oturuyoruz bütün öğünlerde .Yani normalde de çok iştahlı bir bebek değildi .bu aralar iyice iştahsız .Dişleri çok önceden çıktı 8 tane dişimiz var .Diş gibi değil sadece yemiyor .Mıncıklasın tabi keşfetsin ama hiç ağzına götürmüyor ,götürdüğünü de tükürüyor .Ne yapacağımı şaşırdım iyice .oyunlar oynuyorum şarkılar söylüyorum önüne oyalanacak bişiler bırakıyorum ama yok 🤦🏼♀️