Prensannesi__ Si_se_ta_be bnimde 12 gün geçti doktura gittim hamile değildim ilaç verdi u bugün oldum ama civan percemi içtim o çok etkiliydi
adasaripapatya Si_se_ta_be Hayırlı olsun canım nasipte varmış korunmana rağmen olmuş canını sıkma Allah büyüktür
Si_se_ta_be Kalbim durucak şimdi elim ayağım titriyor istemiyordum hiç bebeğim daha çok küçük benim yaşım daha çok küçük
BabyNailEfe Ya inanmıyorum çok değişik bir duygu gerçekten Benim de 4 aylık bir bebeğim var Sadece anne sütü veriyorum ama az önce emzirirken kustu Normalde kusan bir bebek değildir benim adetim de bu ay iki gün gecikti şimdi ister istemez endişelendim ben de
Si_se_ta_be BabyNailEfe 2 gün normal biraz bekleyin isterseniz. Ben hiç olacağını düşünmemiştim açıkçası midem bulantım, baş dönme falan olmadığı için gerçi oğlum da da öyleydi ama o yüzden hamilelik değildir diye düşünmüştüm.
Si_se_ta_be Balkizlarim Hiç istemiyordum ama allahın takdiri bi bildiği varmış demekki çok ta dikkat ediyorduk halbuki.
Si_se_ta_be Balkizlarim 4.mü 🙄 Ben 2. Oldu diye dün hüngür hüngür ağlayıp eşime senin yüzünden dedim siz 4.mü istiyorsunuz. Helal olsun valla😬
Balkizlarim Si_se_ta_be kız niye agliyon aaa 🤭😣😣😣 ağlama ne güzel beraber buyucekler arkadaş geliyo 😍😍
Si_se_ta_be Balkizlarim Hiç istemiyordum ilk önce göz ameliyatı olup, evimi taşıyıp öyle düşünüyordum daha 21 yaşındayım erken olduğunu düşünüyordum