Oguzkaganannesi7 Ek gıda biraz az sanki. Sevdiği şeyler varsa ya da eline kendisine verin öyle yesin, deneyin. 3 öğün yemesi gerekiyor bu aylarda. Sütün pek doyuruculuğu kalmıyor artık maalesef. Destekli uyuduğu için de uyanır normal olarak. İnternetten araştırın uyku eğitimi için kendinize uygun metodu bulun. Ben poposunu pışpışlayarak uyutuyordum. O desteği yavaş yavaş azaltarak direk yatağına koydum. Uyku ve uyanıklık sürelerine dikkat etmeniz lazım. Gündüz fazla ya da az uyursa geceye yansır