asilimm doktorlar yürüteçi çok önermiyor diye biliyorum aynı şekilde hoppalayıda benim bebeğim erkek 11 aylık ikisinide kullandım tabi insanlık hali işin oluyor oyalansın oda diye koyuyorsun ama günlük 10 20 dakika yazıyordu kızlarda zararı olurmu bilmiyorum ama erkeklerde oluyor diye duymuştum o zamanlar araştırmıştım ama koymadımda diyemem günlük yarım sat koyuyordum 10 dakika durdun cıkarıp dinlendşrip tekrar koyuyordum cok sevdi hoppalayı yürüteç eh işte cokda kullandık sayılmaz genelde ben hoppalada zıplamayı cok sevdigi için ona koyuyordum cabukta yürüdü 10 aylıkken yan basma falanda yok parmak ucu veye topuguylada yürümüyor gayet sağlıklı 😊 istersen bu tavanna monte idilenden al o daha uygun ben 45 tlye almıstım prego tarzı düşünürsen o biraz fiyatlı 400 500 tl cokta kullanamıyorsun zaten en fazla 3 ay