sarikusum Merhaba kizim 48 gunluk elleri hep yüzünde. Yuzunu kıpkırmızı yapti artik sürekli ovusturup sürtüyor bi derdi mi var acaba diyorum alti temiz gazi alındı karni tok niye yapiyor anlamıyorum yuzu aciyor artik sanki surtmekten. Bebegi boyle olan var mı
AybarsMoms sarikusum Bazı dönemlerde oluyor canım benim oğlumda kendini uyandırıyordu elleri ile çok sıkmadan kundak yapmayı dene istersen ben öyle yapıyorum
Asafeymeninannesi sarikusum Aynı durumdan bizde muzdariptik ne yazık ki. Yüzünde egzama belirtisi falan var mı ?
sarikusum AybarsMoms elleriyle uyandırmak ayri ama 2 gundur sürekli kaşınıyor gibi ellerini şiddetli bi şekilde yuzune surtuyor kundak yqpiyorum cok agliyor alerjik bebek acaba kaşınıyor mu
Emir123ali sarikusum evet alerjisi olan bebekler öyle benim oğlumda hep yüzünü kaşımaktan yırtıyor artık tırnaklarını kestiğim halde
Aysc Çok normal benimki hep çiziyordu yüzünü zamanla alışıyor. 40 ı çıkınca eldivenleri de çıkarmıştik ama gece uyurken takiyordum
Birponciginanasi sarikusum ellerine eldiven takın yoksa ince çoraplardan takın.. Gaz sancısı olmadığına emin misin genelde bebeler gazı olduğunda kendini sıkar ellerini yüzüne götürür ..
Asafeymeninannesi sarikusum Alerji sebebiyet verebilir. Yüzünü bioderma atoderm ile nemlendirebilirsiniz