Merhaba güzel anneler🌺 Kızım 9 aylik, doğduğundan beri iştahsız bir bebek asla acıkma hissi yok bu yüzden geceleri de sabaha kadar deliksiz uyuyor. Genelde akşam 9-10 civarı uyuyor sabah 8 gibi uyanıyor ama dün akşam 6da uyuyakaldı uyanır 1-2 saate dedim baktım yok akşam 10 oldu uyanmadı, gece boyunca uyandirsam mi uyandırmasam mi bilemedim, en son sabaha karşı kendim hafif uyandırıp verdim mamasını uykusunu bölmek de istemiyorum uyandırıp besleyecek kadar küçük değil artık ama bu kadar uyuması, bu kadar aç kalması normal mi ?