Annehayat Merhabalar bebeğim 3haftalık ve 4-5gecedir uyumuyor ağlamıyor da yani sürekli sesler çıkarıyor ıhlar gibi ağrıyan yerinde yok bence gazı da yok diye düşünüyorum sadece uykuya tam dalamıyor sürekli ses çıkarıp el kolunu hareket ettiriyor dalamıyor neden olabilir?Ne yapmam gerekir? Ve rezene versem mi bebeğime internette bazı siteler verin bazıları vermeyin diyor. Ve havalar soğuk bebeği ne kadar kalın giydiriyorsunuz?Gece uyurken nasıl giydirip yatırıyorsunuz?
TiniminiKayra Annehayat kundak yapabilirisin ozman kendini uyandirmaz ellerini hareket ettirip rezene verme bence su bile verilmiyo bu donemde
Seli_m Annehayat benim bebeğim de aynen öyleydi , sanki inliyor gibi sesler çıkarırdı, çok ıkınırdı, gaz damlasını verin, ıkınması için bize pribiotik damla vermişti doktor, zamanla geçti gitti merak etmeyin normal bunlar
Deletedmom0099 benimki öyle yaptığında karnını tam doyuramamış olurdu o yüzden dalamazdı gaz olduğundan eminseniz bir çay kaşığı demlenmiş şekilde verebilirsiniz ben vermiştim uyku tulumu tavsiye ederim kışın en iyi çözüm o
Senacay Canım bebeğin yenidogannoldugu için takip et gazı yoksa, karnı tok ve altı temizse bu sesler normal. Zamanla geçiyor. Uykuya tam dalamadiklari için sesler çıkarıyorlar benim bebeğimde de oldu doktor normal dedi. Elleri kolları hareket edince korkmasın diye yarım kundak yaparak uyutabilirsin. Birde üşümemesi için sen ne giyiyorsan bir kat fazlasını giydir.
Annehayat Senacay ben acayip terliyorum doğumdan sonra terleme geçmedi sıfır kolla yatıyorum ☺️Acaba bebişi çok kalın giydiriyorum sıcaktanı da uyuyamıyor olabilir🙈
Cutes Canım yenidoğan bebek yarım kundak ile çok rahat uyur, kundaksız olduğu için uykuya dalamıyırdur, tabi yarım kundak olacak. Uyku için uyku tulumu.
Senacay Annehayat tabi ki olabilir ev kaç derece ki fazla giydirme hem uyuyamaz hem isilik olur. Bebeklerin elleri ayakları soğuk olur sırtına bak sıcaksa usumuyordur zaten. Uyandığında yelek falan giydir ama
Cutes Annehayat kundaktan bahsediyorum kuzum kundak yapman gerek yarım kundak hazır olarak satılıyor al çok rahatlarsın
Mom9 Annehayat gaz mutlaka başlamıştır zaten hal ve hareketlerine göre gaz sancısı çektiği için hareketleniyor.gaz için damla kullanın. Rezene falan boşuna vermeyin bi işe yaramıyo hem de zararlı. Hafif kollarını sararsanız uykuya dalabilir. Moro refleksi deniyor birden sıçramaya 3.aya doğru düzelir kundağıda bırakırsınzı