Benim oğlumda öyle ellerini sürekli döndürüyor. 8 aylık mesela ağladığı zaman heyecanlanınca yemek yedirirken felan çok yapıyor. Ben bir sıkıntı görmedim elbet ellerini nasıl kullanacağını öğrenicek inşallah. İsmine tepki veriyor gülüyor alkış yapıyor cici yapıyor anne baba diyor kendince konuşuyor çığırıyor 😂 inşallah şu el hareketleride düzelir