slcknsl44 39a kadar çıkmıştı.Hastaneye gidecektik ama son gün çok şükür düşmüştü,doktorumuz da düşeceğini söylemişti zaten öyle de oldu…ama her bebekte bu kadar yükselmiyormuş diş ateşi aklınızda olsun,böyle bir durumda mutlaka doktorunuza danışın başka bir sebebi de olabilir çok ateşi çıkarsa.Umarım sizin uzun sürmez ve çok yükselmez🙏🏻