Mom35 merhaba, çok geçmiş olsun. Eşim ve oğlum pozitifken ben negatiftim. Hiçbir şey uygulamadım, kendimi sakınmadım, eşimden sakınsam kanguru gibi taşıdığım oğlumdan sakınma ihtimalin yoktu, bende oğlum olmuş bana olsa ne olur diyip her zamanki gibi davrandım. Bunlara rağmen bulaşmadı. Benim yaptığım gibi yapın diye kesinlikle önermiyorum, bizde sonuçta sadece eşim değil oğlum da olmuştu, sadece moral olsun diye yazmam istedim.