Selinasel merhaba, belkide bebeğiniz artık destek istemiyordur. Oğlum 7 aylıkken uyku eğitimine başladım. Öncesinde gece 4-8 kez emziriyordum, saatlerce eşim, ben kucağımızda pışpışlıyorduk, gündüz uykularına ben yanında yatarsam uyuyordu, o da yarım saat sürüyordu. Artık yorgun mutsuz umutsuzdum. Bir yandan da bebeğim uyanıkken yemek, ütü vs yetiştirmeye çalıştığım için onunla kaliteli vakit geçirmediğimden kendimi suçluyordum. İnanın hepsinin çaresi var. Uyumayan bebek uyumaz, uykuyu sevmeyen hep öyle gider gibi şeylere kulaklarınızı kapatın. 7 aya yakın kolik devam etti ve gaz sancısı çektik bizde.