Alpingo 12 den önce akşam 7ve uyuyup 9 bucukta uyanmıştı. 2 bucuk saat uyuyup 2 bucuk saat uyanık kaldı yani canım, dün doktor hala biraz sarılığı var 4 5 civarında dedi ona bağlı mı bilemedim. Birkaç gündür böyle gidiyor uykuları, hatta post da açmıştım😌