Elmus Güzel anneler,oğlum bikaç gün sonra 7 ayına giricek 2 dişi çıktı 3.sü geliyor sanırım çok huysuz ve deli gibi dişleri kaşınıyor yavrumun ne yapacağımı bilemiyorum artık🙁diş kaşıyıcı olarak ne önerirsiniz?yada jel de olabilir?
Merveedd Elmus ben zeytinyağının içine sarımsak rendeledim onu sürüyorum diş etlerine doğal antibiotik
Elmus Enda Enda Balcocuk2 Keşke havucu pırasayı elinde tutsa canım hep veriyorum bir iki agzına koyup atıyor
CaganBulut Vallahi çeşit kaşıcıyı aldım yok anam yok benim yavrum maf oldu daha ufakta eline havuç vs birşey veremiyorum 😭😭 çok zor uyuyor saatlerdir ağlıyor yavaş yavaş dalacak inşallah şimdi pusetinde sallıyorum 😭😭😭
Deletedmom444 Elmus 20 tl lik bebedor wee aldım iki tane gayet güzel kasiyiciya da 100 lira vermeye gerek yok aynı görevi görüyor zaten