Sevgili anneler merhaba. Kızım 2 ay aşılarını olacak. Ateşi çıkarsa diye endişeliyim. Görevim sebebiyle çalıştığım yerde sağlık imkanları çok kötü. Ateşi çıkarsa calpol verebileceğimi söyledi bir doktor. Ama kendi doktorum ilk 3 [ay] hiçbir ateş düşürücü ilac vermemem gerektiğini soğuk tampon, ılık duş gibi kendi yapabileceğim şeyleri uygulamalı söyledi. Sizler neler yaptınız bu surecte?