BalarisiYusra Bugün ki enerjisine hayran kaldım babası yarım saat sonra işe gidicek bizimki hala uyumuyor 3 aylık daha Sizce niye böyle 9 da yatırmıştım gece 2 gibi uyandı dahada uyumadı uykusuzluktan zombiye döndüm
nuuluuuu24 BalarisiYusra 9 da uyuduğu için olabilir veya senin yediğin bir şey enerjisini arttırmış olabilir huzursuzluğu falan da varsa atak dönemi olabilir