Nisanursev 15 aylık kızım var 3 haftalık hamilelim saat doktor bırakmanı öneriyorum dedi ama bırakmazsada yapacak birşey yok dedi ama kzıım aşırı meme bagımlısı nasıl yapabilirim .?
Ysm2019 Nisanursev 12 aylık bebeğim var 7 haftalık hamileyim benimde doktorum 2 ayda yavaş yavaş bırak emzirmeyi dedi ama ben düşünmüyorum bırakmayı karnımdakinin gelişimini takip edip 5 ay daha emzirmeyi düşünüyorum
sevimeyuboglu61 Nisanursev oğlum 15 aylıkken bende hamile kaldım, 14. Haftaya kadar emzirdim . Sütümde azalma ılmultu, doktorum gebeliğin 5.-6. ayından önce bırakmamı söylemişti erken doğumu tetikliyor diye. Mecburen bıraktırdım
edaozdxxr Nisanursev canım ben emzirdim tüm gebelik boyunca. Kızım 8 aylıktı hamile kaldığımda şu an 20 aylık oğlum 2 aylık oldu hala emiyor 😂
Tuba Nisanursev Tandem emzirmesi uygulayabilirsinız. benim oğlum 7 haftalık hamileyken emmeyi bırakmıştı sütün tadı değiştiği için.
Derinkomm Ben kızım 8 aylıkken hamile kaldım emzirmeye devam ettim doktorum edebilirsin demişti doğum yaptım hala devam. Büyük çok düşkün memeye. Küçük çok emmiyor sağıp veriyorum ona da gün içinde bikaç kez emiyor da. Süt ikisine de yetiyor çok şükür.