Kızım 10 aylık ve gerçekten doğduğundan beri huysuz bir bebek hala aynı ve uyumuyor gündüz az bir uyku gece zaten sabaha kadar ayakta yatan bu duruma alışmaya çalışıyorum ama 2 aydır geceleri uyutuyorum yarım saat geçmeden uyanıyor ve dolanmak istiyor bende çok yoruldum belli etmemeye çalışıyorum ama bitkin düştüm artık gündüz temizlik yemek bir de çok titizim aşırı hiç bir yer dağınık olmayacak ama kızım sürekli huysuz ve bazen sabrım taşıyor çünkü bit türlü ne istediğini bilmiyorum bir sürü doktora götürdüm sağlıklı çok şükür 🙏eşim de çok yardımcı oluyor Allah razı olsun o olmasa kafayı yemiştim ama oda çalışıyor akşama kadar ona da üzülüyorum bilmiyorum ne kadar devam edecek şu bitkinlik beni mahvetti bazen kafamı toparlayamıyorum,çevremde bebekleri olan arkadaşlarım var kıyaslamıyorum ama hepsi uykusunu uyuyor ,işlerini pek güzel yapıyor bir araya geldiğimizde sohbetlerini ediyorlar ama benim kızım hep huysuz sürekli ilgi istiyor hep ilgileniyorum oyun oynuyoruz ,birlikte yemek bile yiyoruz 😄niye böyle oluyor bilmiyorum sağlıklı birey olsun istiyorum sabrım taştığı zaman çoğu zaman kendimi balkona atıyorum bi hava alıyorum tabi bazen ufak bir ses yükselmesi oluyor 🙄istemesemde ,sizde varmı böyle durumlar bana geliyor ki sadece benim çocuğum böyle