Gonci ben de 5 gündür kurdeşenle cebelleşiyorum hamile olduğum İçin ilaç veremiyorlardı ama o kadar kabarıyordum ki gözüm ve dudağım boğazım bile şişiuprdu ayak parmağıma kadar kabarıyordum mecbur ilaç başlatıldı prednol avil ve crebros bu ilaçlar kesiyor gece daha çok oluyordu daha birkaç gün oldu atlattım gibi canım ama kanımda ciddi oranda enfeksiyon çıktı bana 3.gün kan tahlil yapmak akıllarına geldi hastane hastane gezdim covid belirtilerinde cilt alerjisi kurdeşende varmış test yaptırmam istendi negatif çıktı. muhtemelen benim kandaki enfeksiyon yaptı. Kanına ve covid e baktır. Bu süreçte 11 aylık kızımıda sütten kesmek zorunda kaldım o kadar üzülüyorum ki çok zor ben ondan daha çok ağlıyorum 😔Allah acil şifalar versin tüm hastalara 🙏