Annebaalll Bebeginizin gazı içon ne yapiyosunuz hanımlar ? Ben rezene ve anason iciyorum ama pakette olanlarindan kendim demlemiyorum baska ne yapmam lazımm kii
Aselhafsa61 Annebaalll ben masaj yapıyorum baya rahatlıyor bide kucağıma alıp hoplayıp ziplatiyorjm oda iyi geliyor baya
Deletedmom5284 Annebaalll pirinç ısıtıp karnına koyuyordum yüz üstü yatırıp masaj yapıyordum ayak masajı ILU masajı 👍🏻
ElifAda9 Annebaalll aguline gaz damlası verin o kadar rahat eder ki sizde rahat edersiniz hicbir yan etkisi yok bizede doktor verdi günde 5 defa verebiliyorsunuz