ayseakgl66 Bebeğim 35 günlük ana sağlıktan 10.gün topuk kanı vermiştim sonucu daha bugün öğrendim ki yüksek cıkmıs yarın doktora gidip tekrar kan vericez ama tedirginim yasayan varsa bu durumu yardımcı olabilir mi
Eslmrana ayseakgl66 bizde olmustu canim bizim 5. günlükken tekrar kan verdik sükür Rabbime cok iyi cikti ikinci kanda insAllah sizinkide düzelmistir
Kubrakayra ayseakgl66 baya önemli bi konu aslında. Bebeğiniz nasıldı ? Kuzenimin çocuğunun da yüksekti. Hiç uyanmazmış hep uyuyomuş. Ordan anlayıp doktora götürmüşler .
zeynepalp ayseakgl66 benim kızımda da oldu 2. De yüksek çıktı ve biz büyük hastaneye sevk edildik. Orda 3. Ve 4. Sonuç da yüksekti. 5. De çok şükür normal değerlerine düşmüştü. Doktor düşeceğini tahmin ediyordu o yüzden hemen tedaviye başlamak istemedi. Endişelenmeyin
Htckync İkinci kanda çok yüksek çıkarsa ilaç başlanır hemen önemli bir konu şimdiye kadar neden ogrenmediniz ki sonuç aynı gun çıkıyor sonuç