Kizlar selam. Oncelikle 11 ay 15 gunluguz. Kizimin mukemmel olan gece uykularini kaybettik :( uyumuyor, gece gec yatiyor done done aglayarak uyaniyor, sabaha karsi uyaniyor sonra bi daha yatmiyor vs bunu yasayan var mi? Bir de malum artik 1 yasimiz olucak bununal ilgili de biseyler sormak istiyorum. Bana bunu kesin yap bunu da yapma dediginiz seyler, almam gereken oyuncaklar vs var mi? Mesela pipetli suluga geceyim mi? Mama biberonu almak istiyorum ne onerirsiniz? Kac cc mama gunde kac kere veriyorsunuz? Yurumesini hizlandirmak icin biseyler yapayim mi? 1 yasa girerken bana neler onerirsiniz? Her konuda onerilere acigim 🥰 bir de cekirdek ailemizle dogum gunu yapicaz esim ben ve annem ama yine de foto falan saklamak istiyorum ozenmek istiyorum dogum gunuyle ilgili olmazsa olmaz dediginiz seyler nelerdir? Cok uzun oldu ama tecrubeli annelerle sohbet etmek isterim. Iyi geceler ❤️🥰