Hiç böyle bir bebek değildi uykuya dalmak zor olsada Maximum 1 buçuk 2 saate uyurdu oda bazen yani. 1 yaş 3günlük oğlum ve 1 haftadır gecem gündüzüm nedir bilmiyorum.. Ne denediysem de olmuyor bağırarak ağlıyor uyumuyor niye böyle oldu neden böyle oldu anlamıyorum 😔 ninniler dualar müzikler piş piş herşeyi ama herşeyi denedim ama tek bir tık bile yok ağlıyor uyumuyor kafayı yemek üzereyim ne yapabilirim böyle bişey yaşadınız mı hiç yardım edin lütfen 😭😭