Kızçeler 🙇 selam. Kızım nerdeyse 1 yasına geldi bugune kadar pişik olur veya rahatsız olur korkusuyla elimizden geldgnce en iyisini kullanmaya çalıştık prima ve molfiks kullandık hep cok memnunuz ama malum bebekler büyüdükçe bez numaralarıda büyüyor dolayısıyla fiyatlarda artıyor molfıkste devam etmeye çalışıyorm ama pahalıya geliyor biraz kullandığınız uygun fiyatlı sızdırmayan pişik şikayetınız olmayan bez önerir misiniz? 🤗