Tugbad95 Meleginannesi88 bu yorumunuz için teşekkür ederim .. belki de dediğiniz gibi normal bir şeydir
Beril-Beren Tugbad95 aptamil kesınlıkle gaz yaptı evolvia kullandım 3 bebeğimede kılo alımı cok guzel kabızlık sorunu yasamadık cok sükür çok memnun kalmıstım ben 🥰