Çocuğum 4 aylık 6960 kg. Kilo alımı normal şuanda. Ama her gece saat başı kalkıyoruz doktorum da bir öğün mama ver bakalım kesintisiz uyuyacak mi eğer öyle olursa sütün yetmiyor olabilir dedi.. ben şimdi hangi mamayı alacağım anne sütüne en yakın gaz ve kabızlık yapmayan formül süt mü mama mi hangi marka off hiç bilmiyorum yardımcı olur musunuz ne almam gerekiyor :( daha önce başına böyle bişey gelen oldu mu :(