Benim kızımda da B12 eksikliği vardı doktorun benden kaynaklı olduğunu söyledi bende olmayan birşey bebekte te yoktur dedi 13 aylık kızım var emzirdigim için ona ilaç vermedi bana verdi B12 iğnesi verdi iğne vuruldum o zmaan kızım 10 aylıktı kontorile bida gidemedim virüsten dolayı